.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد. انتصاب سرمربی جدید دریای بابل
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد.(ادامه)
انتصاب سرمربی جدید پیام شهدای بابلسر
فرید قلندری هدایت تیم فوتبال پیام شهدا بابلسر را بر عهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : پس از شکست‌های متوالی برابر ملوان انزلی و داماش گیلان که شهرآوردهای حساسی برای سپیدرود محسوب می‌شود، مسئولان باشگاه در پی ایجاد تغییرات در کادر فنی خود بودند..... «نادر دست‌نشان» سرمربی سپیدرود رشت شد
شمال نیوز : پس از شکست‌های متوالی برابر ملوان انزلی و داماش گیلان که شهرآوردهای حساسی برای سپیدرود محسوب می‌شود، مسئولان باشگاه در پی ایجاد تغییرات در کادر فنی خود بودند.....(ادامه)
ثبت نخستین امتیاز برای رایکا در آغاز لیگ دسته اول فوتبال کشور
هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی دو تیم شمالی همراه بود.(ادامه)
وضعیت نساجی تا یکشنبه مشخص می‌شود/مالکان نساجی حاضر بودند تیم را هبه کنند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: هر دو مالک گفتند ما را معاف کنید و به هر فردی که دوست دارید باشگاه را واگذار کنید و ما هم به‌صورت مجانی باشگاه را می‌دهیم تا شما تعیین و تکلیف کنید.(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی در نیمه دوم در حال برگزاری است.

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ دبل قهرمانی سرخ‌ها در بامداد سیاه فوتبال ایران
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی در نیمه دوم در حال برگزاری است. (ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران فردا شنبه 21 اردیبهشت در هفته ماقبل پایان لیگ هیجدهم باید به مصاف سپیدرود قعر جدولی که برای بقا در لیگ برتر می جنگد برود و دربیِ حساس لیگ برتری خزر را برگزار کند.
مهمانی نساجی در انبار باروت رشت
تیم فوتبال نساجی مازندران فردا شنبه 21 اردیبهشت در هفته ماقبل پایان لیگ هیجدهم باید به مصاف سپیدرود قعر جدولی که برای بقا در لیگ برتر می جنگد برود و دربیِ حساس لیگ برتری خزر را برگزار کند. (ادامه)
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه..... پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه.....(ادامه)
سرمربی اسبق تیم‌ملی و پرسپولیس درگذشت
سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس صبح امروز در کرواسی درگذشت.(ادامه)
دایی فقط سه روز تمرینات سایپا را تعطیل کرد!
سرمربی تیم فوتبال سایپا فقط سه روز تمرینات این تیم را تعطیل کرده است.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت، صعود ارتش سرخ +عکس
برنامه ۲۶ شهریور نود با محوریت بررسی بازی دوستانه تیم ملی، مسابقات جام حذفی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۴۴ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
ادامه سریال کنارگذاشته شدن بازیکنان مازندرانی
مهرداد کفشگری هم به دلیل مسائل انضباطی از تیم باشگاهی خود کنار گذاشته شد.(ادامه)
پیوستن هافبک انزلی به خونه به خونه
هافبک سابق تیم ملوان بندر انزلی به باشگاه خونه به خونه پیوست.(ادامه)
استعداد ،علاقه و امکانات ؛ سه عامل پیشرفت در ورزش است
شمال نیوز : علاوه بر این با برنامه ریزی که انجام دادیم بازیکنان مستعدی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی به سر نمیبرند؛ به صورت کاملا رایگان ثبت نام میکنیم.....(ادامه)
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند..... صعود تیم جنوبی با سرمربی شمالی به لیگ برتر
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند.....(ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
شمال نیوز: مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز به عنوان سرمربی تیم دسته اولی داماش گیلان انتخاب شد.
جهانپور سرمربی داماش گیلان شد
شمال نیوز: مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز به عنوان سرمربی تیم دسته اولی داماش گیلان انتخاب شد. (ادامه)
علی دایی سرمربی ملوان می‌شود
(ادامه)
قوی سپید استقلال را از قهرمانی دور کرد
استقلال تهران در انزلي نتوانست برد خود را حفظ کند و در پايان به تساوي تن داد و از کورس قهرماني خارج شد.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برانکو بعد از نزدیک به یک دهه بار دیگر در استودیو نود حاضر شد تا به سوالات متعدد فردوسی‌پور پاسخ دهد. از سوی دیگر بررسی عملکرد تیم‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان هم از بخش‌های دیگر برنامه نود بود. (ادامه)
حال فوتبال گیلان ناخوش است
(ادامه)
آنچه در اولين برنامه نود پاييز گذشت
بررسي اتفاقات هفته دهم مسابقات ليگ برتر از مهم‌ترين آيتم‌هاي برنامه نود در شب گذشته (دوشنبه) بود.(ادامه)
انتقاد تند علی دایی به حمید درخشان
(ادامه)
شمال نیوز: با دستور امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان، تمامی کارکنان داماش در گیلان و همچنین دفتر تهران این باشگاه به دلیل مشکلات این تیم اخراج شدند و این باشگاه به صورت کامل به حالت تعطیل در آمد. باشگاه داماش گیلان رسما تعطیل شد
شمال نیوز: با دستور امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان، تمامی کارکنان داماش در گیلان و همچنین دفتر تهران این باشگاه به دلیل مشکلات این تیم اخراج شدند و این باشگاه به صورت کامل به حالت تعطیل در آمد.(ادامه)
باشگاه داماش گیلان تعطیل نشده است
(ادامه)
دست‌نشان گزینه جدي برای سرمربیگری داماش
(ادامه)
دایی: آقای روحانی! در دولت و وزارتخانه شما دستگاه شنود کار گذاشته‌اند
سرمربی تیم فوتبال گفت: آقای روحانی! در دولت شما و در وزارتخانه ای که مخاطبان بسیار دارد انگار دستگاه شنود کار گذاشته اند. (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه‌گذشت؟
آخرین برنامه نود با موضوع بررسی مسابقات فوتبال لیگ سیزدهم از ساعت ۲۲:۳۷ دقیقه شب گذشته روی آنتن رفت. برنامه‌ای که محوریت آن بررسی مسابقات هفته پایانی لیگ و قهرمانی فولاد خوزستان بود. البته این برنامه اتفاقات جذاب دیگری هم داشت. از تلاش‌های فردوسی‌پور برای نجات جان یک جوان محکوم به اعدام تا ماجرای عجیب بازی نساجی و شهرداری یاسوج!(ادامه)
تحلیل مجید جلالی از هفته آخر لیگ برتر
(ادامه)
دربرنامه نود دیشب چه گذشت؟
روزهای حساس پایانی لیگ برتر در کنار مشکلات عجیب و غریب باشگاه پرسپولیس مهم‌ترین موضوعات برنامه نود شب گذشته بودند. جایی که امیر خادم، علی دایی و محمد پنجعلی روی خط آمدند و در خصوص ابهامات مالی این باشگاه سخن گفتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.